Emme ole asettaneet vähimmäisrajaa tuotteiden määrälle tai hinnalle. Ilmoitettuihin hintoihin sisältyy alv.
Toimitutavat ja -kulut
DHL toimittaa tilaukset. Toimituksen hinta lasketaan painon ja määrän mukaan. Alustavat toimituskulut näkyvät ostoskorissa, kun siirrät sinne tuotteita. Lopulliset toimituskulut ilmoitetaan kassalla, kun tilaat tuotteet.
Toimitusaika
Toimitusaika Suomeen on 2–7 arkipäivää tilauksesta. Emme kuitenkaan takaa, että tavarat saapuvat määritetyn toimitusajan kuluessa, koska odottamattomia viiveitä voi esiintyä. Emme korvaa mahdollisen viivästymisen aiheuttamia haittoja.
Maksuehdot
Teemme yhteistyötä Klarnan kanssa, jotta voimme tarjota turvalliset maksut. Maksut lähetetään suojatun yhteyden kautta Klarnaan eikä niitä käsitellä koskaan meillä.
Peruutus
Jos tilauksen yhteydessä ei ole sovittu mistään muusta, voit peruuttaa tilauksesi ilmoittamalla asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse.
Palautusoikeus
Shaktin tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Ostosumma hyvitetään kokonaisuudessaan postimaksua lukuun ottamatta heti, kun tuote on palautettu, jos tuote on käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa. Ostosumma hyvitetään viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet tiedon palautuksesta ja vastaanottaneet palautetun tuotteen.
Palautusoikeus ei koske lataamalla toimitettuja tuotteita, sillä niitä ei voi niiden luonteen vuoksi palauttaa toimittamisen jälkeen. Palautusoikeus ei koske myöskään sinetöityjä tuotteita, joiden sinetöinti on avattu. Jos tuote on saapuessaan rikki, voit reklamoida sen. Lue reklamaatioista alta. Jos palautat käytetyn tuotteen, pidätämme oikeuden huomioida tuotteen arvonvähennys palautussummassa. Tällä tarkoitetaan tuotteen arvonvähennystä tuotteen alkuperäiseen arvoon nähden, jos tuotetta on turhaan käsitelty enemmän kuin mitä sen ominaisuuksien ja toimintojen selvittämiseen olisi tarvittu.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@shaktimat.fi ennen kuin palautat tuottee/n(t). Emme peri palautuksista palautusmaksua, mutta asiakas maksaa palautuspostimaksun. Syytä palautukseen ei tarvitse antaa, mutta lähetä palautuksen mukana viesti, josta selviää, että haluat palauttaa ostoksesi. Muista, että olet asiakkaana vastuussa siitä, että tuotteet on pakattu niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Jos tuotteet vaurioituvat kuljetuksen aikana riittämättömän paketoinnin vuoksi, maksat asiakkaana vauriot. Palautuksia ei saa lähettää postiennakolla.
Brobox AB
Köpmanbergsvägen 1b
824 55 Hudiksvall
SWEDEN
Noutamaton kirje tai paketti
Noutamattomasta kirjeestä tai paketista varaamme oikeuden veloittaa sinulta palautuskulut, lähetyskulut ja käsittelykulut, tällä hetkellä €15.
Henkilötiedot
Ostaaksesi tuotteitamme sinun on täytettävä pakolliset kentät asiakasrekisteröinnin yhteydessä. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt, että nimesi ja henkilötunnuksesi rekisteröidään asiakasrekisteriimme. Shakti Sweden käsittelee kaikkia ilmoittamiasi tai tilausten yhteydessä tai verkkosivustolla käydessäsi tietoomme tulleita henkilötietoja rekisterinpitäjänä. Käsittelemme tietoja suorittaaksemme ostokseesi liittyvät velvollisuutemme ja luottotietojen tarkistamiseksi. Joissakin tapauksissa voimme käyttää yhteystietoja myös tarjouksista tiedottamiseen tai muihin markkinointitarkoituksiin (lue lisää alta). Tähän tarkoitukseen saatamme välittää tietoja yhteistyökumppaneillemme, mutta muuten emme koskaan välitä tietoja kolmansille osapuolille.
Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi, jotta voimme olla yhteydessä sinuun tilaukseesi liittyen, mutta voit itse valita, haluatko meiltä uutiskirjeitä vai et. Jos saat meiltä haluamattasi uutiskirjeen, voit helposti estää uutiskirjeiden lähettämisen jatkossa napsauttamalla viestissä olevaa linkkiä. Emme välitä sähköpostiosoitettasi eteenpäin, ja jos olet kerran estänyt viestien lähettämisen, et saa enempää viestejä meiltä tai yhteistyökumppaneiltamme, ellet itse niitä jatkossa toivo.
Sinulla on oikeus pyynnöstä saada tieto niistä henkilötiedoista, joita olemme sinusta rekisteröineet. Tällaisten tietojen lähettämisestä meillä on oikeus periä 5 euron hallinnollinen maksu. Jos tiedot ovat virheellisiä, puutteellisia tai epäoleellisia, sinulla on oikeus vaatia, että tiedot korjataan tai poistetaan.
Asiakasarviot
Käytämme tuotteidemme ja palveluidemme asiakasarvioihin kolmannen osapuolen toimittajaa (Stamped.io). Ostettuasi meiltä tuotteen saat sähköpostiviestin, jonka kautta sinulla on mahdollisuus antaa ostamallesi tuotteelle arvosana. Arvion antaminen ei ole pakollista, mutta meille tuotteen toimittajana arvokasta.
Varaukset
Varaamme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin ja tuotteiden loppumiseen. Emme ole velvollisia toimittamaan tilauksia väärän hinnan tai väärän tuotekuvauksen mukaisesti painovirheen vuoksi, mutta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua tilaukseesi liittyen. Yritämme aina auttaa parhaamme mukaan.